Z okazji zbliżającej się rocznicy uruchomienia systemu Child Alert, T-Mobile Polska oraz Komenda Główna Policji rozpoczynają kampanię informacyjną mającą na celu zwiększenie świadomości na temat zaginięć dzieci w Polsce. Kampania przypomina o istotnej roli społeczeństwa w poszukiwaniach zaginionych dzieci, które są w bezpośrednim zagrożeniu życia. Każdego roku w Polsce rejestrowane są tysiące przypadków zaginięć, z których większość kończy się szczęśliwie, jednak czas ma kluczowe znaczenie. Obywatele zostali wezwani do aktywnego wsparcia wysiłków przy wykorzystaniu systemu Child Alert, który ma na celu szybkie rozpowszechnianie informacji o zaginionych dzieciach.
W Polsce każdego roku notuje się około dwóch tysięcy zgłoszeń o zaginięciach dzieci. Chociaż wiele sytuacji kończy się pomyślnie, niektóre wymagają natychmiastowej reakcji. System Child Alert, działający w Polsce od 2013 roku, jest narzędziem, które wszczyna alarm w sytuacjach zagrożenia dla życia dziecka. Jego celem jest szybkie dotarcie z informacjami i wizerunkiem zaginionego dziecka do jak najszerszego grona odbiorców, co może znacznie zwiększyć szansę na szczęśliwy powrót.
Kampania informacyjna obejmuje także specjalny spot wideo, który podkreśla, jak ważna jest czujność społeczeństwa w przypadku zaginięcia dzieci. Współpraca T-Mobile z Policją ukazuje, jak technologia może wspierać działania mające na celu ratowanie życia najmłodszych. Klienci T-Mobile mają możliwość wsparcia tych działań poprzez zapisanie się do systemu powiadomień Child Alert, który można aktywować wysyłając SMS-a lub korzystając z aplikacji mobilnej. Każdy, kto zarejestruje się w systemie, ma szansę włączyć się w akcje ratunkowe i pomóc przywrócić bezpieczeństwo zaginionym dzieciom.
Źródło: Policja Kościan
Oceń: Kampania T-Mobile Polska i Policji dla bezpieczeństwa dzieci
Zobacz Także




